sobota 26. června 2021

ČERVEN - O ČERVENÉ KARKULCE

ZAKONČENÍ CELOROČNÍ DRUŽINOVÉ HRY - Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
















O ČERVENÉ KARKULCE

Tu je cesta, tu je smrk,
Na Karkulku číhá vlk.
Jak ti sluší šatičky,
Čepeček a střevíčky.
Jak jsi milá, roztomilá.
Karkulka ho pohladila.

Ty můj milý vlčku,
Já vím, žes můj kamarád.
Vlk olízl její ručku.

To jsem šťastná, to jsem rád,
že mne někdo pomazlí,
dnes nebudu vůbec zlý.
Honem skočil do křoví,
radši zůstal hladový.



Pohádka O červené Karkulce


https://www.youtube.com/watch?v=XLOxrimQ_J8



Červená Karkulka (Uhlíř, Svěrák)



https://www.youtube.com/watch?v=ZA5wJzkzXUg



Tvoření k pohádce:


Divadélko - Nikolka, Laura, Míša a Michal.






Petrův pracovní list.







 Zakončení celoroční hry:


Připomněli jsme si všechny pohádky jednotlivých měsíců, děti s pomocí nápovědy - úryvku  hádali název pohádky. 



Prohlédli jsme si vytvořenou knihu pohádek a všechny aktivity k jednotlivým pohádkám a tvoření.








Nakonec jsme si rozdělili poklad - čokoládové penízky za splněné aktivity k pohádkám.










Ke každé pohádce byly různé aktivity: hry, soutěže, kvízy, omalovánky, prac. listy, tvoření, kreslení, písničky, básničky, společné i samostatné čtení pohádky. 

Cílem celoroční družinové hry bylo připomenout dětem klasické pohádky a podpořit čtenářskou dovednost. Rozvíjet komunikaci a spolupráci mezi dětmi. Dětem se celoroční družinová hra Z pohádky do pohádky líbila, odnesly si z ní nejen poklad, ale i poučení.

Žádné komentáře:

Okomentovat